Wat is 'Verkoopgeluk' voor jou?

Op sommige momenten in je leven vraag je je als ondernemer af hoe je toekomst er eigenlijk uitziet. Tot wanneer ga ik met mijn bedrijf door? Of stop ik ermee? Wat doe ik als die man met de grote zak geld voor de deur staat? Ben ik voorbereid op de situatie dat ik geen keuze (meer) heb en mijn bedrijf moet verkopen door bijvoorbeeld de economische situatie, door ziekte of door andere persoonlijke omstandigheden?

Inspirerende training
Iedere ondernemer zou in iedere fase van zijn bedrijf 'futureproof' oftewel 'verkoopklaar' moeten zijn! Monique Delsink verkocht haar bedrijf en deelde haar ervaringen en die van andere ondernemers in haar boek 'Verkoopgeluk'. In samenwerking met Rabobank Rijk van Nijmegen heeft zij nu een gelijknamige en inspirerende training voor ondernemers opgezet.

In vier avonden ben jij verkoopklaar
In vier sessies word je als ondernemer meegenomen in de wereld van fusies & overnames, weet je wat jouw bedrijf (je) waard is, hoe je op termijn waarde kunt creëren binnen je bedrijf, hoe een verkoopproces eruit ziet en wat het emotioneel met je doet als je afscheid moet, wilt of kunt nemen van je organisatie. Tijdens deze inspiratieavonden krijg je tips en trucs met voorbeelden van doorgewinterde ondernemers vanuit de praktijk!

Voor wie
Deze training is interessant voor zowel jonge als ervaren ondernemers in alle branches!

Of je nu...
- Je eigen start-up bedrijf runt met een uniek concept waar potentiële kopers nu al voor in de rij staan;
- Je als DGA niet weet of je over 5 jaar nog op je plek zit binnen je eigen bedrijf omdat je soms droomt van een nieuwe carrière of juist toe bent aan een betere work/life balans;
- Je de pensioengerechtelijke leeftijd in zicht hebt.

Wanneer
De sessies zijn op 8 april, 10 juni, 8 september en 13 oktober van 17.00 tot 21.00 uur, inclusief maaltijd. De locatie wisselt per bijeenkomst en wordt van tevoren bekend gemaakt.

Inschrijving
Als Rabobankklant kun je je inschrijven voor de training. De eigen bijdrage voor dit traject bedraagt € 500,- excl. Btw per deelnemende organisatie. Voor niet-Rabobankklanten bedraagt de bijdrage 1.000 excl. BTW. Direct na inschrijving ontvang je hiervan een factuur.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Monique Delsink- monique@kletskoppen.nl.

 

BIJEENKOMST 1. Wat is jouw bedrijf (je) financieel, maar ook emotioneel waard? En hoe zorg je ervoor dat je waarde creëert voor het moment van verkoop in de toekomst? Een avond vol gouden tips die geld waard zijn!

Woensdag 8 april 2020

 

BIJEENKOMST 2. Hoe verkoop ik mijn bedrijf ooit met een optimaal resultaat? En wat zijn mijn potentiele kopers? We nemen je stap voor stap mee in het ideale verkoopproces en geven je alle tips, trucs en valkuilen waar je wat mee kunt.
Woensdag 10 juni 2020

 

BIJEENKOMST 3. De fiscale, juridische en economische kant van een bedrijfsverkoop. Wat zijn de ‘kleine letters’ die je op papier moet hebben staan? En wat zijn de drastische gevolgen als het toch mis gaat…
Dinsdag 8 september 2020

 

BIJEENKOMST 4. Je bedrijf overdragen en je toekomst verkennen. Vele ondernemers gingen je voor, een avond vol voorbeelden en inspirerende verhalen vanuit de praktijk.

Dinsdag 13 oktober 2020

 

Inschrijven