TRAININGSPROGRAMMA
'VERKOOPGELUK'

4 Bijeenkomsten
Van 17.00-21.00 uur (incl. diner)

Op sommige momenten in je leven vraag je je als ondernemer onherroepelijk af hoe je toekomst eruitziet: tot wanneer ga ik met mijn bedrijf door? Of stop ik er binnenkort mee? Wat doe ik als die man met de grote zak geld voor de deur staat? Ben ik voorbereid op de situatie dat ik geen keuze (meer) heb en mijn bedrijf moet verkopen door bijvoorbeeld de economische situatie, door ziekte of door andere persoonlijke omstandigheden? Oftewel, ben jij als ondernemer al klaar voor een verkoop? En wat betekent ‘Verkoopgeluk’ dan voor jou?

Inspirerende training
Iedere ondernemer zou in iedere fase van zijn bedrijf 'futureproof' oftewel 'verkoopklaar' moeten zijn! Monique Delsink verkocht haar bedrijf en deelde haar ervaringen en die van andere ondernemers in haar boek 'Verkoopgeluk'. In samenwerking met Rabobank Rijk van Nijmegen heeft zij nu een gelijknamige en inspirerende training voor ondernemers opgezet.

In vier avonden ben jij verkoopklaar
In vier sessies word je als ondernemer meegenomen in de wereld van fusies & overnames, weet je wat jouw bedrijf (je) waard is, hoe je op termijn waarde kunt creëren binnen je bedrijf, hoe een verkoopproces eruit ziet en wat het emotioneel met je doet als je afscheid moet, wilt of kunt nemen van je organisatie. Tijdens deze inspiratieavonden krijg je tips en trucs met voorbeelden van doorgewinterde ondernemers vanuit de praktijk!

Voor wie
Deze training is interessant voor zowel jonge als ervaren ondernemers in alle branches!

  • Starters met een uniek concept, waar potentiële kopers nu al voor in de rij staan.
  • Ervaren ondernemers die niet weten of zij over 5 jaar misschien nog wel op hun plek zitten binnen hun bedrijf, omdat je soms droomt van een nieuwe carrière of juist toe bent aan bijvoorbeeld een betere werk-privébalans.
  • Ondernemers die bijna met pensioen gaan.

Wanneer

BIJEENKOMST 1. WAT IS JOUW BEDRIJF (JE) WAARD?
DINSDAG 8 SEPTEMBER 2020

Wat is jouw bedrijf (je) financieel, maar vooral emotioneel waard? Hoe zorg je ervoor dat je in de toekomst waarde creëert voor het moment van verkoop? En in welke fase zit jij momenteel als ondernemer? Een avond vol gouden tips, die ook geld waard zijn!

BIJEENKOMST 2. HET VERKOOPPROCES IN BEELD
DINSDAG 13 OKTOBER 2020

Hoe verkoop ik (gedeeltelijk) mijn bedrijf met een optimaal resultaat? Wie zijn mijn potentiële kopers? We nemen je tijdens deze avond stap voor stap mee in het ideale verkoopproces en geven je tips en trucs waar je nu al wat mee kunt. Eventuele valkuilen of risico’s komen natuurlijk ook aan bod.

BIJEENKOMST 3. DE CIJFERS EN (KLEINE) LETTERS BIJ EEN VERKOOP
DINSDAG 10 NOVEMBER 2020

De fiscale, juridische en economische kant van een bedrijfsverkoop. Wat zijn de ‘kleine letters’ die je op papier
moet hebben staan? En wat zijn de drastische gevolgen als het toch misgaat… Klinkt als taaie kost, maar is verre van saai!

BIJEENKOMST 4.  VERKOOPGELUK IN DE PRAKTIJK
DINSDAG 24 NOVEMBER 2020

Je bedrijf overdragen en je toekomst verkennen. Vele ondernemers gingen je voor, een avond vol
voorbeelden en inspirerende verhalen uit de praktijk.

De locatie wisselt per bijeenkomst en wordt van tevoren bekend gemaakt.

Inschrijving
Als Rabobankklant kun je je inschrijven voor de training. De eigen bijdrage voor dit traject bedraagt € 500,- excl. B.T.W. per deelnemende organisatie. Voor niet-Rabobankklanten bedraagt de bijdrage 1.000 excl. B.T.W.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Monique Delsink- monique@kletskoppen.nl.

Download Flyer

Graag tot ziens bij de training Verkoopgeluk!

Een initiatief van

In samenwerking met 

 

Inschrijven

Zonder uw toestemming mag de organisatie (Kletskoppen Marketing) geen gegevens verstrekken aan partijen buiten de sponsoren van het trainingsprogramma. Door de ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan de organisatie om gegevens, die relevant zijn voor het programma in de administratie op te nemen. Na afloop van het programma zullen de gegevens niet bewaard worden.